چطور بهترین VPN را انتخاب و خرید کنیم؟

usa-vs-europe-vpn

چطور بهترین VPN را انتخاب و خرید کنیم؟ آیا خرید کریو مناسب است ؟ زمانی که تحت نظر هستید چه باید بکنید؟ چطور می توانیم بفهمیم که آیا یک شرکت قابل اعتماد است؟ آیا این موضوع که کدام کشور ارائه دهنده VPN یا کریو شما است اهمیت دارد؟ چه چیزهایی باید بدانم؟ چطور کار می کنند؟ چطور باید از آن استفاده کنم؟ در اینجا سوالات زیادی وجود دارد که برای خرید یک سرویس VPN یا کریو درست بکار می رود؟ امروز ما سعی می کنیم به برخی از آنها پاسخ دهیم و سرویس خوبی را انتخاب کنیم.

usa-vs-europe-vpn

 

ارائه دهنده سرویس کریو VPN من واقع در …

همانطور که می توانید بر روی نقشه مشاهده کنید تعداد زیادی کشور در جهان وجود دارد و بنابراین ارائه دهنده VPN شما می تواند در هر جایی واقع شده باشد. اما تعداد زیادی از ارائه دهندگان در ایالات متحده و اروپا هستند. توجه داشته باشید که ما در مورد موقعیت مکانی سرورهای VPN که چیزی کاملا مستقل از مکان ثبت شرکت است صحبت می کنیم. با رسوایی های اخیر در مورد آژانس امنیت ملی و جاسوسی بر شهروندان آمریکایی و غیر آمریکایی، بنظر می رسد که اروپا برای کمپانی های VPN و کاربران آنها امن تر است، اما این چنین نیست. از آنجاییکه قوانین در کشورهای اروپایی و آمریکایی کاملا متفاوت است در واقع این کاملا برعکس است. همه VPN های اروپا، ISP، ارائه دهندگان GSM و یا در شرکت های مخابراتی موظف به نگهداری گزارش ها هستند. به این معنی که همه شرکتهایی که در اروپا ثبت شده اند تحت قانون ملزم به نگهداری سوابق از فعالیتهای مشتریانشان هستند. آدرس IP ورودی، آدرس IP شما به مدت دو سال توسط ارائه دهنده شما نگه داشته می شوند. حتی اگر رسما به شما گفته باشند که هیچ گزارشی نگه داری نمی شود.

ایالات متحده در این زمینه متفاوت است. قانون ایالات متحده از هیچ ارائه دهنده ای نمی خواهد که گزارشی نگه دارد. به این معنی که حتی اگر یک دادگاه دستوری برای جزئیات فعالیت کاربران VPN ایالات متحده داده باشد، ارائه دهنده سرویس به سادگی می تواند بگوید که هیچ گزارشی ندارد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net