دور زدن سانسور با VPN آسان می شود

bypassing-internet-censorship

در سراسر جهان کشورهایی وجود دارند که اقدام به کنترل اینترنت شهروندان خود کرده اند. این عمل به عنوان سانسور اینترنت اشاره شده است. نه تنها دولت ها اقدام به محدود کردن شهروندان خود می کنید از دسترسی به وب سایت ها و سرویس های آنلاین مختلف می کنند، شرکت ها نیز اکنون کارمندان خود را از دسترسی به آیتم های خاص روی اینترنت محدود می کند.

چطور سانسور اینترنت را با خرید VPN و خرید کریو دور بزنیم؟

bypassing-internet-censorship

بسیاری از کشورها وب سایت های خاصی مانند یوتیوب یا وب سایت های اجتماعی را محدود می کنند تا اطمینان حاصل کنند که شهروندان تبلیغات منفی در مورد کشورشان را نمی بینند و نمی خوانند. در وضعیت دیگر، یک کشور تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که شهروندان به مطالبی مغایر با عقاید سیاسی، آموزشی یا مذهبی دسترسی نمی یابند. برای مثال، گزارش شده است در سال  2014 در کشور هند 5832 محتوا مسدود شده است. این نوع از آمار می تواند در بسیاری از کشورها دیده شود؛ برای مثال:

  • وب سایت های رسانه های اجتماعی به طور کامل در ایران مسدود می باشد
  • چین بسیاری از سایت های شبکه های اجتماعی مستقر در ایالات متحده را مسدود کرده است
  • در بورما، دولت همه ایمیل های شهروندان را فیلتر می کند
  • در کوبا دسترسی به اینترنت تنها با اجازه و کنترل دولت امکان پذیر است

سانسور اینترنت در محل کار معمولا بر روی رسانه های اجتماعی متمرکز شده است و بر روی بهره وری کار اثری نمی گذارد. به علاوه، بسیاری از محل های کار وب سایت هایی را که ممکن است برای سرگرمی باشند و یا مناسب برای محل کار نباشند را مسدود می کند.

با وجود تمام این سانسور ها بسیاری از مردم به دنبال روش هایی هستند که به آنها در دور زدن سانسور اینترنت کمک خواهد کرد. خبر خوب این است که این موضوع امکان پذیر است. این روز ها خرید VPN و خرید کریو به یکی از محبوبترین راه ها برای دور زدن سانسور ها تبدیل شده و parsvpn.net نیز در این راستا به شما کمک خواهد کرد.

دور زدن سانسور ها با VPN

VPN  مخفف شبکه خصوصی مجازی است، این یک شبکه خصوصی با صدها سرور روی آن است. این سرورهای به کاربران اجازه می دهند تا به هر کدام از سرورهایی که در نزدیکی آنها هستند متصل شوند و از اینترنت به خصوصی ترین روش ممکن استفاده کنند. آدرس IP افراد با خرید VPN استفاده از آن پنهان می شود و همچنین رمزگذاری داده انجام می شود.

با خرید VPN در محل، دیگر کسی نگرانی ای درباره دسترسی به سایت هایی که ممکن است توسط دولت مسدود شده باشد ندارد، همانطور که آنها آدرس های IP غیر قابل ردیابی را بدست می آورند که مکان واقعی آنها را نشان نمی دهد. با خرید و راه اندازی VPN ، این مشکلات وجود نخواهند داشت.

دور زدن سانسورها با DNS

این روش دور زدن سانسورها به اندازه VPN موثر نیست، اما یک گزینه برای دور زدن سانسور است. این روش به کاربران اجازه می دهد تا ISP DNS را با استفاده از OpenDNS یا حتی Google Public DNS پیکربندی کنند. این روش به همان نحوی که VPN آدرس های IP را پنهان می کند کار می کند، اما این روش تنها برای رفع انسداد بر روی یک وب سایت کار می کند. دوما، این روش برای محتوای مسدود شده در سطح DNS کار می کند. اگر محدودیت روی سرورهای DNS دیگر وب سایت ارسال شود، این روش شکست می خورد.

این دو گزینه به هزاران نفر از مردم کمک می کند تا اینترنت را همانطور که می خواهند ببینند. با این حال، برای کسانی که می خواهند از روشی موثر برای دور زدن اینترنت استفاده کنند خرید VPN بهترین راه می باشد. این روش برای استفاده نیز بسیار آسان است و می تواند هر نوع از سانسور را دور بزند، بدون اینکه نیاز باشد شما کار دیگری انجام دهید. در صورتیکه برای خرید VPN و خرید کریو تصمیم خود را گرفته اید می توانید از سایت پیشنهادی که parsvpn.net که ارائه دهنده بهترین سرویس های VPN است اطلاعات مورد نیاز را دریافت کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net